Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě www.silverstein.cz 1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ Zákazník provedením závazné objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s Obchodními podmínkami pro dodání bižuterie a šperků tak, jak je určil prodávající. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné. 2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB Nabízíme vám otevírací dobu 24 hodin denně pro nakupování v našem internetovém obchodě přímo z vašeho domova. Vybranou bižuterii a šperky můžete objednat pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu nebo písemně na naší adrese. Předmětem smlouvy je zboží, uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Informace o rozměrech, váze a další údaje, uvedené u popisu výrobků na našich stránkách, v katalozích, prospektech nebo dalších tiskovinách, pocházejí od výrobců a našich dodavatelů. Pokud se tyto údaje liší od skutečnosti, e-shop za tento fakt nenese odpovědnost. V případě větších nesrovnalostí vás bude zástupce našeho obchodu neprodleně kontaktovat. Internetový obchod www.silverstein.cz se zavazuje, že svým zákazníkům dodá bižuterii a šperky v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, dle předpisů a nařízení platných na území České republiky . Elektronická objednávka nabývá platnosti okamžikem, kdy jsou vyplněny všechny vyžadované údaje uvedené v objednávkovém formuláři. Tato objednávka se stává návrhem kupní smlouvy. Formálním potvrzením této smlouvy kupujícím je uzavřena kupní smlouva, která je naplněna dodáním bižuterie a šperků na adresu uvedenou kupujícím. V některých případech si prodejce vyhrazuje osobní nebo telefonické ověření objednávky, zvláště v případech, kdy je cena za bižuterii a šperky vyšší než obvyklá. V takových případech může být požadována záloha. 3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY Objednávka učiněná zákazníkem v e-shopu www.silverstein.cz je přijata do 24 hodin od podání a následně je kupujícímu zaslán potvrzující e-mail. V den, kdy jsou šperky a bižuterie expedovány, je o této skutečnosti kupující informován. V případě, že k odeslání bižuterie a šperků z nějakého důvodu nedojde, bude zákazník neprodleně kontaktován správcem e-shopu. 4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY Zákazník má právo zrušit objednávku do 24 hodin od podání, bez udání důvodu. Učinit tak může telefonicky nebo e-mailem. Při zrušení objednávky je třeba uvést jméno, e-mail ze kterého byla objednávka učiněna a popis objednané bižuterie a šperků. Provozovatel obchodu www.silverstein.cz.cz Marek Steinvald je oprávněn jednostranně zrušit elektronickou objednávku zejména v těchto případech: - vyprodání zboží na skladě,
- chybně zadaná cena u produktu,
- technický problém aplikace.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ Objednané šperky a bižuterie jsou zasílány dle vybrané přepravní možnosti u jednotlivých položek nákupu. Pokud není určeno jinak, je zasíláno českou poštou na dobírku. 6) DODACÍ LHŮTA Dodací lhůta bižuterie a šperků, zakoupených v našem e-shopu, je od 2-21 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, je o této skutečnosti kupující neprodleně informován 7) VÝMĚNA ZBOŽÍ V případě potřeby je možné nepoužitou a nepoškozenou bižuterii a šperky vyměnit za jiný druh. Bižuterii a šperky stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu e-shopu. Náklady spojené s výměnou této bižuterie a šperků za jiné hradí kupující. 8) SMLUVNÍ POKUTY ZA NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 1.000,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Objednávku můžete stornovat do max. 24 hod. od objednání. 9) REKLAMACE A ZÁRUKA Případné reklamace jsou posuzovány individuálně a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen případné vady a poškození ohlásit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Za poškození způsobená přepravcem e-shop nezodpovídá. Na veškerou bižuterii a šperky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců pokud není stanoveno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Na co se záruka nevztahuje: a) závady vzniklé běžným opotřebením b) závady vzniklé nesprávným použitím výrobku. Postup při reklamaci: 1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, nebo písemně 2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu e-shopu 3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu 4) přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí naší firmou 10) INFORMAČNÍ ZPRAVODAJ Zákazník odesláním objednávky souhlasí s občasným zasláním informačního zpravodaje na jím uvedenou emailovou adresu, ve kterém mu budou představeny novinky v nabídce, akce, slevy.
|